POLÍTICA DE PRIVACIDADE

IMAXE

28 de nov. de 2012

REALIDADE


Sobre 1542 electores, houbo 37 votantes. Incluíndo os da mesa.  2’399 %. O dobre das anteriores. Postos así, na próxima haberá 80... E con campaña de chamamento incluída.
No reconto, apartados os 2 votos nulos, Eva 18, Rubén 16, Mario 13 e Mª José 11. 
Porque non suman 70?. Pois por moitos votos individuais. Votamos a quen coñecemos.
Incorpóranse os tres primeiros, queda Mª José de suplente. 
A todos eles parabéns. Aos votantes e aos candidatos. Agora temos no Consello Escolar catro representantes electos e un nomeado pola Anpa, que para o voso coñecemento vai ser a Vicepresidenta, Ángeles. Ela será quen nos manteña informados do que se vaia cocendo nos Consellos sucesivos. Aos electos lles pediremos que fagan o mesmo coas nais e pais en xeral. Procuraremos traballar xunto a eles para a mellora de todo o que atinxa a este macrocentro de ensino público.
XD.

4 comentarios:

  1. Vaya.. increible, e o meu primer ano como nai de alumna.. e a verdade pensei que a xente participaria mais nestas cousas.. tan importantes para todos, ainda que non no lo parezca..

    ResponderEliminar
  2. Gustariame saber cántos pais coñecen a todos os profesores que lle imparten clases aos seus fillos...Pois eso, moi poucos. Parece evidente aue algo falla neste centro, e empecemos por un "mea culpa"; que non votáramos máis que 30 de 1500 é preocupante para pais, para o centro que tamén estará a facer algo mal, empezando pola comunicación e por certo tipo de normas, e ante todo preocupante para os nosos propios fillos inmersos nun centro que parece non importarnos. Así non vamos a sitio algún. Deixade de falar ás do que non vos parece normal e faládeo ou cos representantes, ou coa directiva.

    ResponderEliminar
  3. Pues nosotros no fuimos a votar por una razon muy sencilla:no puedo votar a alguien q no conozco y q no se ni lo que opina y con quien a lo mejor no comparto su forma de ver las cosas.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Perdona, pero no me parece una buena excusa.
      ¿Esperas a que el ayuntamiento o la Xunta te manden información sobre las ayudas que puedes solicitar? Cuando algo nos interesa, nos movemos para buscar información ¿Verdad?
      No es mi intención ofender a nadie, pero este parece el comentario de alguien que se cree que los demás tienen la obligación de solucionarle sus problemas, y ese no es un razonamiento muy adulto para un padre/madre. Los adultos sabemos, o deberíamos saber, que tenemos que participar activamente en la organización de las cosas y en la solución de nuestros problemas. Si son temas particulares esa organización y esas soluciones nos atañen individualmente, pero si son temas comunes, debemos involucrarnos todos para llegar a una salida consensuada.
      Vivimos en sociedad y debemos participar en la vida social. Esperar que otros nos la den masticada es una actitud infantil y debemos ser adultos para mostrar a nuestros hijos el camino para serlo, creo yo...
      Y repito que con esto no es mi intención ofender a nadie, si no más bien ofrecer una idea sobre la que reflexionar.
      Saludos,
      Ángeles.

      Eliminar

Comentarios
_____________________________________________________
NON contestamos comentarios anónimos. Se queres preguntar algo concreto, faino por correo electrónico a anpapontedosbrozos@gmail.com
_____________________________________________________
A Asociación non se fai responsable de comentarios alleos aos editores e administradores do blog.

Ai don anderstan

Síguenos por correo-e