POLÍTICA DE PRIVACIDADE

IMAXE

28/09/2015

Uniforme escolar no cole

Hai un grupo de pais/nais a favor do uso do uniforme no colexio CEIP Ponte dos Brozos.

Recalcar que o uso sempre é VOLUNTARIO, nunca poderá ser obligatorio nun colexio público. 
Dado que hai novos socios no novo curso, pasamos a información que nos pasan e a súa páxina de facebook (plataforma que usan como medio de comunicación). Recordamos que NON somos a ANPA a que xestiona este tema, simplemente axudamos a súa difusión:

www.facebook.com/uniformecolepontedosbrozos

Pantalón corto/largo (tanto niños como niñas), falda y/o pichi gris .
Polo blanco manga larga o corta.
Jersey, chaleco o chaqueta azul marino.


Con todo lo que hemos investigado, el color azul marino es el más común y se puede encontrar más fácilmente, ampliando las posibilidades de precios y marcas, y es un color muy habitual. En otros colores hemos visto que puede haber menos tipo de prendas y según qué marca hay más variaciones de tonalidades. En la foto tenéis un ejemplo.

Creemos que es la solución más universal y que ofrece mayor número de posibilidades.

En cuanto al chandal, en la medida de lo posible y buscando uniformidad, mientras no tengamos un modelo definido, la ropa deportiva puede ser en tonos azules y camiseta blanca. Ya que los modelos básicos que hay en el mercado, difieren mucho unos de otros y es más complicado designar un tipo, ya que cada marca tiene sus peculiaridades y siempre con la idea de que se pueda comprar en cualquier establecimiento.

Después según transcurra el curso, podemos ir viendo las opciones y concretar un modelo que sea accesible a cualquier comercio.

Agradecemos que lo compartáis, tanto por facebook y whatsup para que llegue al mayor número de gente. Ya que dadas las fechas en las que nos encontramos, no tenemos la seguridad de que la informacion este llegando a todos los padres. Por lo que necesitariamos de vuestra colaboracion para darle la mayor difusion. Como en la mayoria de las clases estan creados grupos de whats. Si nos trasladais a qué grupos ha llegado la informacion seria un modo de saber que al menos esas clases tienen la informacion.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ANPA PONTE DOS BROZOS (Arteixo)

Aos efectos do establecido na Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal, e da Lei 34/2002,de 11 de Xullo de Servizos da Sociedade da Información e de Correo Electrónico (LSSI), Anpa Ponte dos Brozos garante a confidencialidade dos datos persoais dos seus contactos. Comunicámoslle que a súa dirección de correo electrónico forma parte dunha base de datos xestionada baixo a responsabilidade da Anpa Ponte dos Brozos, coa única finalidade de manterlles informados das nosas actividades, sexa pola súa condición de socio ou porque nos solicitou información nalgún momento, sexa porque vostede autorizou que os seus datos figuren nun ficheiro automatizado.
É vontade da Anpa Ponte dos Brozos evitar o envío deliberado de correo non solicitado, polo cal poderá en todo momento, exercitar os seus dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición dos seus datos de carácter persoal por correo ordinario, dirixido a: Anpa Ponte dos Brozos, Apdo 70, 15142, Arteixo (A Coruña) nos termos establecidos na LOPD.
Esta mensaxe diríxese exclusivamente ao seu destinatario e pode conter información privilexiada ou confidencial.
Se vostede non é o destinatario sinalado, informámoslle que calquera divulgación, copia, distribución ou uso dos contidos está prohibida. Se vostede recibiu esta mensaxe por erro, por favor borre o seu contido e comuníquenolo na dirección do remitente o máis axiña posible.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Comentarios
_____________________________________________________
NON contestamos comentarios anónimos. Se queres preguntar algo concreto, faino por correo electrónico a anpapontedosbrozos@gmail.com
_____________________________________________________
A Asociación non se fai responsable de comentarios alleos aos editores e administradores do blog.

Ai don anderstan

Síguenos por correo-e