POLÍTICA DE PRIVACIDADE

IMAXE

18/11/2015

Depósito Banco de Gafas Sociales "Optica Balneario Visión"

Dende Óptica Balneario Visión nos comunican que dispoñen dun deposito de gafas que queren dedicar as familias con poucos recursos da nosa Asociación. 

   " La idea es que con la cercanía a las familias que vuestra asociación representa pudierais hacer llegar la noticia a las personas que realmente lo necesitan y así redundar en la labor social que nuestro Centro ya tiene. Ni que decir tiene que la colaboración sería de carácter discreto y sin publicitar para no exponer a nadie pero con el firme propósito de que cualquier niño que necesite de corrección para su educación no se quede sin la ayuda. 
    Indicaros asimismo que las gafas disponibles en el depósito serían sin coste para el interesado y de una selección de colecciones anteriores. 

    Confiamos que podamos colaborar y así aportar nuestro grano de arena a la Comunidad. ÓPTICA BALNEARIO VISIÓN "



Como din, tratase de chegar as familias con poucos recursos, xa que as gafas serian sen custe, cristais incluidos.

Por elo, os que esteades nesta situación, poñedevos en contacto con nos, a ANPA, por calquera dos medios que temos. Nos filtraremos e consultaremos cos organimos, coma sempre, dende a maxima discrecion e segundo a lei de proteccion de datos, para garantir que os mais necesitados teñan a posibilidade de acceder a esta proposta.

Queremos agradecerlles enormemente esta iniciativa solidaria a Optica Balneario Vision.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Se tes algo que dicir, aproveita.
_____________________________________________________
NON contestamos comentarios anónimos. Se queres preguntar algo concreto, faino por correo electrónico a anpapontedosbrozos@gmail.com ou abre un tema no foro TRIBO http://tribopdb.blogspot.com.es/
_____________________________________________________
A Asociación non se fai responsable de comentarios alleos aos editores e administradores do blog.

Ai don anderstan

Síguenos por correo-e

CAMBIADORES

CAMBIADORES